4.1.15

Konumuz renk konumuz saç

Yeni yıl'a adım attık ki hemen yeni kararlar alma heyecanı ile yanıp tutuşmaya başladım .Ama konuyu yanlış mı anladım :) 

Evet bu ara takıldım, bakalım bir değişiklik yapar mıyım yoksa bu süreci yaptırmadan atlatır mıyım göreceğiz.

40 sene sonra filan mı bu halde olurum yoksa bir delilik yapar şimdi mi bilmiyorum ama muhteşem görünmüyorlar mı ? 
40'ın sebebi de hani o zamanlar ,yaşar da görürsem, saçlar nasıl olsa artık kendi rengini kaybetmiş boyat dilediğin gibi :) Bende biraz;  ''aman doğal rengini değiştirmeyelim '' kafası var da.

Saçımı gece karar verip sabahında beyaza yakın sarı yaptırmışlığım yok değil,doğallığı tamamen elden gitmiş gibi hissetmiyim diye de arkasını hiç boyatmamıştım ,önden başka arkadan başka duruyordum haha iyi ki öyle yapmışım ,ah ne kafalar .Hatta öyle abuk bir perçem de kestirmiştim ki o zaman saçım 7 senedir kendine gelemedi ,yani risk yok ecem ok  ?

Saçımın evrimi hakkındaki kısa özetten sonra ;ya bu kızlara neden bu kadar yakışmış ki bu saçlar puff! 




4 yorum:

  1. yazin milanodan acik gri-mavi yapicam diye dondum ama sonra dedim cansu sakin ol 1-bembeyaz tenli degilsin 2-renkli gozlu degilsin 3-o kaslar kara a kizim dedim zor zaptettim kendimi bi de dedim sicmim saca zaten yakismaz :D

    YanıtlaSil
  2. Saclarimi hic boyamadigimi sanirim ki bilirsin.. Bana kalsa sana da "ya dur ne gerek var onumuzde uzun yillar olacak o sapsal kuaforlerde boya icin zaman harcayacak" gibi bisiler soyler seni vazgecirmek icin elimden geleni yapar.. gerekirse tatli yeme teklifine basvurup uzerine de Milano'daki gibi birer kadeh sarabimizi icelim falan derdim.. Saka bi yasa sen her hali ile gozumu mutlu edersin bilirim ama yine de keske hicccc boyamatmasan ! hehehe

    YanıtlaSil
  3. Bende luluma katılıyorum yıllarca saçıma yaptığım çin işkencelerinden sonra şimdi oturduğum yerde keşke hiçççç boyatmasaydım diyorum.. Ama bu değişimleri kendime bağlamıyorum günah keçimiz hormonlar nasıl salınıyorsa bir koşu o koltukta kendimi bulmuş boya boya diyorum😂😂 sonra olmayınca biraz ağlayıp yine kendi rengine boyuyorum 😔 bu bir kaç döngü şeklinde devam ediyor normal insan yapmaz bunu😂hormonal😜😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatli kadin ! bu yorumunu yeni gordum.. cok opuyorum cooook !

      Sil

thanks for comments